Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já myslím, že ještě nebylo jasné, na co poukázky budou......a ředitel/ka implementační agentury pro koordinaci poukázek byl/a na světě;-D

0 0
možnosti
MS

Náhodou, jedno racionální využití bych viděl. Platit poukázkami za sexuální služby a pak si to ještě odečíst z daní. ;-D

0 0
možnosti
PM

P32e62t70r 87M75o69o23s

9. 9. 2013 14:02

Já se jen divím, že po fiasku S-karet někdo přijde s ještě pitomnějším sociálně inženýrským experimentem (který dopadne úplně stejně neslavně a draze ajko S-karty, dojde-li až k realizaci). Jakoby se oranžoví levičáci trumfovali s těmi modrými, kdo vymyslí větší ptákovinu...Rv

0 0
možnosti
JF

J69a63n 46F92r45o26l59í55k

8. 9. 2013 16:05

Vy se na to dívate autore ekonomicky a já prakticky.  Do domu se mě dostaví cikán, který mě byt vybílí a možná za to nebude chtít ani tu poukázku. ;-D

0 0
možnosti
DD

Já už nad tím kroutím hlavou také od chvíle, kdy jsem to poprvé slyšel. Tohle mohla opravdu vymyslet jenom hlava mazaná, přímo geni ..ální! :-)

0 0
možnosti
MN

...a k tomu vytvořit objemný balík bezpečnostních a právních předpisů souvisejících s touto činností...

1 0
možnosti
DD

A že by se právnící zase pěkně draze seberealizovali, to je víc jak jisté.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS