Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ta ještě jednou.

Píšete, že město díky desetikorunovému poplatku za ubytovanou osobu získalo za rok celkem 840 000 korun. To znamená, že Znojmo navštívilo a nocovalo v něm 84 tisíc návštěvníků, kteří zřejmě použili pro svůj dopravní prostředek parkoviště, veřejná WC a také vyprodukovali nějaký odpad. Zřízení a provoz parkovišť, provozování prodělečných WC a odvoz odpadků z odpadkových košů také není zadarmo. Kdybych použila stejnou logiku jako vy, pak bych se podivila nad tím, proč by na tyto činnosti měli ze svých peněz přispívat i občané, kteří se cestovním ruchem neživí a nemají z něj žádný profit.

Dále zmiňujete, že v mezi roky 2013 až 2016 klesl počet návštěvníků Znojma o 20 %, zatímco jinde v regionu k takovému poklesu nedošlo. Takže když chce vedení města tento neblahý trend zvrátit, je to špatně? Máte jiné řešení, jak situaci změnit, než vsadit na propagaci města?

Také píšete, že jednotliví podnikatelé si propagaci zajišťují sami. V tom zřejmě bude jádro pudla. Při dnešní konkurenci v oblasti cestovního ruchu už nevystačíte s informací, že kdesi na jižní Moravě je město a v něm mají ten a ten hotel, nebo pamětihodnost atp.

Návštěvníci dnes požadují tzv. balíček, to znamená komplexní nabídku zajímavých programů - od kulturních akcí až po sportovní vyžití, plus služby. Kdo jiný by měl zajímavý program, který by do Znojma přitáhl víc návštěvníků, vypracovat, než lidé, kteří to umějí? A jestli to umějí, brzy zjistíte na počtu lidí, kteří Znojmo navštíví nebo nenavštíví.

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1590x
Sociolog a PR konzultant

www.sociolog.cz | www.kovarikpr.cz