Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Věřím Vám, že získat si důvěru voličů není lehké. Ale obávám se, že pokud ta "technologie" bude stále více připomínat reklamní triky, marketingové postupy a účelová šálení, bude stále těžší dosáhnout úspěchu seriózním způsobem, protože laťka se bude stále snižovat. Možná se mýlím, ale myslím si, že je to podobné jako třeba s humorem. Kvalitní humor pohledat. Podbízení se pro vyšší sledovanost (prodejnost) vede k "obohacování" více či spíše méně vkusnými odbočkami k tématu sexu a k vulgárnosti. Lidé se smějí jak houpací koně a jsou spokojení - prodej se daří.

Nedá to tolik práce a vyjde to levněji. Pánové Werich, Horníček nebo Menšík nemají mnoho následovníků a ti, kdo umějí bavit na takové úrovni, nejsou příliš vidět.

Volný trh stojí v principu na nabídce a poptávce. Ale dobře fungující společnost by se měla snažit zajistit pro sebe samu kvalitní nabídku, protože ta1 pokud nebude, časem odpadne i poptávka. Je to jako se vzděláním nebo s literaturou. Když lidé budou mít možnost číst jen škvár a brak, zakrní, zvyknou si. Kdyby dlouhodobě byli v politice lidé předvádějící především pokleslé herectví na úrovni prodejců pochybného zboží.......

Asi to už vyžaduje hodně odvahy, umu a hlubších kvalit - jít do konkurence se šmírou.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci! Souhlasím s Vámi. Oním popsaným způsobem jsme to právě dělat nechtěli. Osobně jsem se snažil o maximální autenticitu a snažil jsem se být upřímný co do prezentovaných postojů. (A vůbec tím neříkám, že to bylo to nej.) Bez marketingu kampaň samozřejmě dělat nejde. To mé zjištění ale je, bohužel, že většinou stojíte proti marketingové mašinérii, která funguje právě takto cynicky. Takže mně z toho vyplývá, že politika opravdu není nejefektivnější způsob, jak něco změnit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1590x
Sociolog a PR konzultant

www.sociolog.cz | www.kovarikpr.cz