Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K73a61r97e55l 43H39o84r64á49k

4. 10. 2016 11:29

Volit jen toho, kdo chce změnu politického režimu, snížení daní, omezení pravomocí státu a potrestání zločinů komunizmu a kapitalizmu.

1 0
možnosti

K37a35r18e71l 20H24o51r17á41k

4. 10. 2016 11:32

...a přímou demokracii.

1 0
možnosti

Jak se říká, papír snese všechno, takže ani bůhvíjak sofistikovaný volební program nemusí znamenat nic jiného, než pouhou vábničku na voliče. Já už mám osvědčený způsob, že pokud mě otráví pravicové strany, hodím to lidovcům. Ti jsou pro mne alespoň zárukou, že jsem volil proti komunistům a nešel nadarmo k volbám. Socany a rychlokvašky nevolím. :-)

0 0
možnosti
Foto

Program jako výčet slibů určitě nebrat :-). Ale i tak bych se nebál trošku experimentovat, protože i ta jistota ala lidovci nemusí ve finále být moc přínosná (ale nic proti lidovcům).

0 0
možnosti
Foto

obvykle volím toho, kdo slibuje nejméně, ten je totiž nejblíže realitě.

2 0
možnosti

Na to jsou manažerské metody rozhodování, typicky minimaxu. Všichni jsou třeba špatní, tak si vyberte ty nejméně špatné, ty co nejméně škodí.

1 0
možnosti
Foto

Toť otázka, jestli na to jít manažerskou metodou ;-). Ale zase proč ne... Každopádně vybírat nejmenší zlo podle mě není nejfunkčnější, spíše bych se orientoval na potenciální přínosy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1590x
Sociolog a PR konzultant

www.sociolog.cz | www.kovarikpr.cz